Τεχνολογικές και Διδακτικές Καινοτομίες με τη Χρήση της Πληροφορικής: Εικονική Πραγματικότητα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ο ρόλος της ενεργού δράσης και της πρακτικής εξάσκησης στη διαδικασία της μάθησης, μία θεωρητική προσέγγιση, Οι βασικότερες θεωρίες μάθησης, Παράγοντες που επηρεάζουν τη μάθηση, Προβληματισμός για τους παράγοντες που επηρεάζουν τη μάθηση, Αρχές μάθησης, Εκπαιδευτικές χρήσεις των ηλεκτρονικών υπολογιστών-Γενιές εκπαιδευτικού λογισμικού, Παραδείγματα εφαρμογήςΤεχνολογικές και Διδακτικές Καινοτομίες με τη Χρήση της Πληροφορικής: Εικονική Πραγματικότητα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εικονική πραγματικότητα, Βασικά χαρακτηριστικά της Εικονικής Πραγματικότητας, Υλικό και λογισμικό Εικονικής Πραγματικότητας, Είδη Εικονικής Πραγματικότητας, Προβληματισμός για την επιλογή συγκεκριμένου είδους Ε.Π. για εκπαιδευτική χρήση, Δομητισμός και τεχνολογικές εφαρμογές στην εκπαίδευση, Συνοπτική αποτύπωση των βασικών προβλημάτων που απασχόλησαν τις ερευνητικές προσπάθειες και των συμπερασμάτων τους, Εικονική Πραγματικότητα και διδασκαλία, Κατασκευάζοντας μία εφαρμογή Εικονικής Πραγματικότητας: Τεχνικά θέματα υλικού & λογισμικού, Τεχνικές για την ικανοποιητική εκτέλεση της εφαρμογής από το υλικό του τελικού χρήστηΤεχνολογικές και Διδακτικές Καινοτομίες με τη Χρήση της Πληροφορικής: Εικονική Πραγματικότητα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Προσδιορισμός των δομικών στοιχείων του λογισμικού κατασκευής εικονικών κόσμων, Κατηγορίες λογισμικού κατασκευής εικονικών κόσμων, Προδιαγραφές ενός προγράμματος κατασκευής εικονικών κόσμων, Μία εναλλακτική προσέγγιση στο πρόβλημα κατασκευής εικονικών κόσμων, Τα τρισδιάστατα παιχνίδια βολών πρώτου προσώπου, Πεδία εφαρμογών των παιχνιδιών βολών πρώτου προσώπου, Πιθανές επιδράσεις των παιχνιδιών βολών πρώτου προσώπου στα παιδιά, Ο τρίτος δρόμος στην κατασκευή εφαρμογών Εικονικής ΠραγματικότηταςΤεχνολογικές και Διδακτικές Καινοτομίες με τη Χρήση της Πληροφορικής: Εικονική Πραγματικότητα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ο τρίτος δρόμος στην κατασκευή εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας, Η διανομή SimonaStick (Sim on a Stick) και η εγκατάστασή της, Εκκίνηση εικονικού κόσμου, Διαδικασία κλεισίματος του εικονικού κόσμουΤεχνολογικές και Διδακτικές Καινοτομίες με τη Χρήση της Πληροφορικής: Εικονική Πραγματικότητα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η χρήση του προγράμματος πλοήγησης Firestorm, Κατασκευάζοντας και διαμορφώνοντας το πρώτο μας primΤεχνολογικές και Διδακτικές Καινοτομίες με τη Χρήση της Πληροφορικής: Εικονική Πραγματικότητα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Μεταφορτώνοντας εικόνες, ήχους και άλλα αντικείμενα, Αλλάζοντας την εμφάνιση του avatar, Κάνοντας rezzing αντικείμενα από το Inventory μας, Αποσυνδέοντας και συνδέοντας αντικείμεναΤεχνολογικές και Διδακτικές Καινοτομίες με τη Χρήση της Πληροφορικής: Εικονική Πραγματικότητα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Αλλάζοντας το ανάγλυφο του εδάφους, Παίρνοντας backup και αποκαθιστώντας ολόκληρες περιοχέςΤεχνολογικές και Διδακτικές Καινοτομίες με τη Χρήση της Πληροφορικής: Εικονική Πραγματικότητα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Δουλεύοντας με scripts, Scripts περιστροφής, Scripts ήχουΤεχνολογικές και Διδακτικές Καινοτομίες με τη Χρήση της Πληροφορικής: Εικονική Πραγματικότητα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Άνοιγμα web σελίδων, Προβολή βίντεο, Scripts εναλλαγής εικόνων, Chat bot script, Script παροχής πληροφοριών, Script quiz πολλαπλών επιλογών σε μενούΤεχνολογικές και Διδακτικές Καινοτομίες με τη Χρήση της Πληροφορικής: Εικονική Πραγματικότητα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Script κίνησης υφής, Scripts σωματιδίων, Scripts για φώτα, Scripts για κίνηση, Script τηλεμεταφοράς σε συγκεκριμένη θέση του κόσμου μας, Animation Scripts, Τεχνικές καταγραφής animation στο Opensim, Scripts αλλαγής μεγέθουςΕικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Πολυμέσα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εισαγωγικά, Ηλεκτρονικό παιχνίδι-ορισμός, Από το αναλογικό στο ψηφιακό παιχνίδι, Κατανοώντας τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως μέσο και ως σύστημα, Δομή των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, Core/Game Mechanics, Καταστάσεις-Φάσεις παιχνιδιού, Κερδίζοντας σε ένα παιχνίδι, Gameplay, PlayabilityΕικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Πολυμέσα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Είδη/Κατηγορίες ηλεκτρονικών παιχνιδιών, Παιχνίδια και μάθησηΕικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Πολυμέσα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η θεωρία μάθησης με ηλεκτρονικά παιχνίδια του Gee, Κριτική στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, Η "παιχνιδοποίηση" (gamification) της μάθησης, Σοβαρά Παιχνίδια-Serious Games, Εκπαιδευτικά vs. σοβαρά παιχνίδια, Το προγραμματιστικό περιβάλλον KoduΕικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Πολυμέσα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Kodu, Εγκατάσταση του προγράμματος, Αρχικές ρυθμίσεις του προγράμματος, Τα πρώτα βήματα στο Kodu, Το περιβάλλον κατασκευής παιχνιδιών, Χρήση της κάμεραςΕικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Πολυμέσα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Κατασκευάζοντας το πρώτο πρόγραμμά μας, Ρυθμίσεις αντικειμένων/χαρακτήρων, Ρυθμίσεις του παιχνιδιού/κόσμουΕικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Πολυμέσα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Διαμορφώνοντας το έδαφος του παιχνιδιούΕικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Πολυμέσα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Χρησιμοποιώντας Διαδρομές-Paths, When Keyboard, Mouse. Gamepad, Touch, Let the music playΕικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Πολυμέσα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
When Bump, When See, HearΕικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Πολυμέσα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
When Timer, When Health, When on Land or WaterΕικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Πολυμέσα [open], Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Cloning-Creatables. Αλλάζοντας σελίδες, Αλλαγή επιπέδων και εξαγωγή του παιχνιδιού